domingo, 16 de mayo de 2010

Digo....

Everything that we do, is what we could make true

Honestly, part of me did not believe, in what you seemed...to be

Time has gone, all along, sing this song, for us all

Nothing else can make you feel lke someone else takes your breathe...away

I saw you then, you saw me too, walking through, that road in blue

I miss that feel inside of me ,gone away, all the way...with you

ME DEJAN SU OPINIÓN DE ESTE FRAGMENTO? LO QUE QUIERAN, LO QUE SE LES OCURRA. Saludos gente!

2 comentarios:

  1. El último parrafito ("I miss that feel inside of me ,gone away, all the way...with you") me toca el alma!...
    bsos guerrero!, espero que estes mejor!

    ResponderEliminar
  2. Qué bello! Es Bello Guerrero!

    Me gusta porque no es cursi... bah quizás es porque está en inglés y por eso no me parece cursi... No no, no es cursi.

    Beso, Guerrero!

    ResponderEliminar

Comentá dale....