miércoles, 11 de agosto de 2010

Me ayudan...?

Esta es al letra de la canción que esta sonando en la barra--->

Me propuse sacar la letra porque no esta en ningún lado, pero se me complicó. Así que les pido a aquellos que les guste, si tienen ganas y tiempo, me den una mano a completarla y de igual manera corregirla! Gracias!!

City of lights - Ry Cuming

I can see it in your eyes and i know that is true
my mind is sinking now
i see you far away and i know you can choose
to live your new york, the city of lights
burning so bright taking you to space
bringing you back to me

I can feel it in my mind and i know that is true
everything is changing
i see you far away but i know you can use
your secret new york, the city of lights
burning so bright taking you to space
bringing you back to me

I can feel the way, see the way and i know that wont be long
i feel the way i see the way oh no no

I can see it in your eyes and unknown that is true
you are leaving new york, the city of lights
burning so bright taking your air to space
bringing you back to me
sweet is some  ?
opens my eyes, taking your air to me oh no, the city of lights

I can see it in your eyes and i know that is true
my ? will make you mine

No hay comentarios: